19.4.13

happy anniversary 2years syg. :')


tadaa~ hahaha, 31 march 2011-31 march 2013 :')
kiteorg dah dua tahun, alhamdulillah, hubungan aku ngn dia kekal lama,
x pnah k x pnah smpai 2 tahun, bersyukur sgt2 sbb kekal smpai sekarang,
nampak x jam tu? nampak x? :P
itu jam couple kiteorg, hehe. x lawa? kesah? pergi mampus boleh? -_-'
hm, xpe la kalau x lawa, janji aku ngn dia ad benda yg boleh buat kenangan, 
saat2 mcm ni la aku tunggu k, x main lah der anniversary month2 ni, 
org main years2 je, -_-'
ramai tanya aku, aku ni x pnah bosan ke couple ngn fahmi lama2? 
hey, agak skit ek, aku ni jenis x cpt bosan, tgok la org tu layan aku mcm mana,
fahmi ni pun jenis yg sweet walaupun dia jenis baran. :P
dia pandai layan aku, sbb tuh aku x cpt bosan.
lg pun, aku dah malas arh nk tuka2 boyfie, xde guna pun,
baik aku kekal ngn yg satu ni, mana tahu boleh kekal smpai ke jingjang pelamin? hehehe. :P
to my dear fahmi, aku sayang kau sangat2 even kau slalu marah aku,
kau nak tahu/? kalau aku dah sayang org tuh, aku mmg akan sayang org tuh btol2,
so tlong hargai, jangan sia2 kn aku oke sayang?
jgn buat aku benci, if aku dah benci, smpai bila2 aku xnk dengar nama kau,
hope, hubungan kita kekal smpai bila2, AMINN. :)

No comments:

Post a Comment