26.2.13

hey, sabar jelah. :'(


assalamualaikum, :')
hmm, k btol2 aku xde mood arini, sampai hati korang kan tinggal aku?
semalam bukan main lg cakap stay la apa la, last2 korg balik,
asal x bgtaw aku? asal x ajak aku skali? asal tggl aku?
mcm x boleh tggu aku, korg tahu x aku cari korang satu skola,
mcm org bodoh je! ingt aku apa doh, spe x sakit aty, 
sori2, fuck la wei, bapak bengang sial, aku duduk sorg2,
ouh, xpe la, aku ada kawan rasa mcm xde kawan la plak. :')
x nk nangis mcm org gila plak aku nk cari korang time tuh,
huhu, dulu korang penah tikam belakang aku, 
tp aku tetap nk kwn ngn korg, tp ntah la wei, makin lama kpale aku ni dipijak x psal2,
hohoho, yg fahmi pun sama. dia buat aku tambah bengang k bengang! ergh!

No comments:

Post a Comment